همکاری در اجرای پروژه‌های
سازمانی و صنعتی

موضوعات و مسائل بهینه‌سازی و تصمیم‌کیری متنوع‌ای در صنایع و سازمان­‌های مختلف وجود دارد که قابل بیان به صورت یک مسئله بهینه­‌سازی است و حل آن موجب کمینه‌سازی هزینه، بیشینه­‌سازی سود و یا تحقق هر هدف دیگری می‌­گردد. گروه تخصصی آپتیم‌­یار در کنار شماست تا مسئله موردنظر را به بهترین شکل حل کنید و پاسخ بهینه آن را بدست آورید.

به عنوان مثال، فرض کنید یک شرکت هواپیمایی در پی برنامه‌ریزی و زمانبندی بهینه پروازبرای بیشینه کردن سود است، یا یک شرکت حمل­‌ونقل در پی یک سیستم توزیع با کمینه هزینه است، و هر مسئله دیگر. آن شرکت یا سازمان، مسئله، اهداف، قیود و سوالات موردنظر خود را به طور کامل تشریح می‌کنند، سپ، گروه آپتیم‌یار در موارد زیر با آنها همکاری می‌­کند:

در حال حاضر، شما می‌توانید از راه­‌های ارتباطی زیر با گروه آپتیم­ یار در ارتباط باشید. لازم به توضیح است که امکان ملاقات حضوری و آنلاین و حضور افراد متخصص گروه آپتیم‌یار برای بررسی مسئله نیز کاملا امکان­‌پذیر است چرا که گروه آپتیم‌یار معتقد است که حل بهینه یک مسئله صنعتی/سازمانی، مستلزم آن است که مسئله و جزییات به طور کامل و شفاف طی جلسات متعدد، روشن شود.

علاوه بر راه ارتباطی فوق، می‌توانید با ID تلگرام زیر بصورت مستقیم در ارتباط باشید: