همکاری در مقاله ISI معتبر

در فضای آکادمیک و دانشگاهی حال حاضر، مقالات معتبر ISI  سهم مهمی در رزومه علمی شما داشته و معمولا به عنوان شرط لازم در بسیاری از مصاحبه‌ها موردتوجه قرار می‌گیرد. عده زیادی از دانشجویان و پژوهش‌گران، در پروسه چاپ یک مقاله ISI  معتبر،   معمولا به دو دلیل اصلی به مشکل برمی‌خورند؛ اول مشکل محدودیت زمانی و دوم مشکل عدم تجربه/تسلط کافی برای نوشتن یک مقاله معتبر ISI و موردپذیرش در ژورنال‌های تاپ Q1 .

در همین راستا، آکادمی آپتیم‌یار، علاوه بر حرکت در راستای آموزش و توسعه دانش و همچنین هم‌یاری پژوهشی، با تکیه بر پژوهش‌گران توانمند خود، همکاری در راستای مقاله‌نویسی را نیز فراهم آورده است. برای این منظور، یکی از سه حالت زیر برای ایجاد همکاری در نوشتن مقاله معتبر ISI امکان‌پذیر است:

1. فعالیت سطح 1 در پروسه نوشتن مقاله✅

مناسب برای افرادی که زمان به اندازه کافی دارند و همچنین از دانش پژوهشی و مهارت‌های متدلوژیک قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند و فقط ضعف در مقاله‌نویسی دارند.

2. فعالیت سطح 2 در پروسه نوشتن مقاله✅

مناسب برای افرادی که زمان به اندازه کافی دارند ولی باید دانش پژوهشی و به طور خاص مهارت‌های متدلوژیک خود را طی پروسه مقاله‌نویسی تقویت کنند.

3. تامین مالی در پروسه نوشتن مقاله✅

این حالت، که اخیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، به این صورت است که یک نفر برای یک مقاله صرفا تامین مالی را انجام می‌دهد و نام وی به عنوان نویسندگان اصلی مقاله درج می‌شود (بدون هیچ تفاوتی با نویسندگان پژوهش‌گر).

نکته بسیار مهم در این حالت آن است که تیم پژوهشی خود را موظف می‌داند به نفراتی که تامین مالی داشته‌اند آموزش محتوای مقاله را داشته باشد تا آنها نیز در کنار اینکه نویسنده یک مقاله معتبر ISI هستند، دانش و تسلط نسبی خوبی بر محتوای مقاله داشته باشند؛ که این بسیار مهم است.